MENUMENU
MENUMENU

Өзін-өзі тану онкүндігі / Декада самопознания

«Махаббат атты өмір» республикалық өзін-өзі тану пәнінің бірыңғай сабағын өткізу бойынша әдістемелік ұсыныстарға, сонымен қатар мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес 2022 жылдың 1 ақпаны мен 11 ақпаны аралығында өзін-өзі тану сабағына қатысылды. 1-4 сыныптарда өзін-өзі тану пәні мұғалімдері, оқушылардың ішкі жан дүниесін, жалпыадамзаттық және ұлттық мәдениетін тану арқылы шығармашылық қабілеттерін, өзін жақсы қабылдауын қалыптастыруда қолданатын әдіс-тәсілдерін зерделеу мақсатында, онкүндік аясында өзін-өзі тану сабақтары өткізілді.

Өзін-өзі тану академиялық пән ретінде жеке тұлғаның адамгершілік негіздерін қалыптастыруға, оның рухани жетілуіне және өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауда шешуші рөл атқаруға шақырылады.

Өзін-өзі тану пәні бойынша келесі мұғалімдердің 10 сабағына қатысылды: Муслимова Д.Х., Умербаева А.Ж., Касенова Р.Е., Глушкова Е.С., Ремезова Е.В., Виниченко О.В., Синнер Т.А., Скачкова С.А., Кочкина А.Е., Досмағамбетова Б.М

Д.Х.Муслимова мен А.Ж.Умербаеваның сабақтарында мынадай міндеттер шешілді: «махаббат» ұғымының мәні мен мағынасын ашу, адамгершілік-рухани құндылықтарды сіңіру арқылы гуманистік ұстанымға тәрбиелеу. Мұғалімдер вербалды-репродуктивті, көрнекілік, түсіндірмелі-иллюстративті, эмоционалды-адамгершілік жағдаяттар құру арқылы оқуға деген қызығушылықты ояту әдісі сияқты оқыту әдістерін пайдаланды.

Сабақта фронтальды, топтық жұмыс түрлері қолданылды. Сабақта оқушылардың сөйлеу әрекетінің түрлері әртүрлі болды: тыңдалым, оқу, шығармашылық жазу. Сабақ барысында оқушылармен диалогтік байланыс ұйымдастырылды. Топпен жұмыс басқалардың пікірін құрметтеуге, тыңдай білуге ​​ықпал етті. Сабақта қарым-қатынастың үш түрі қолданылды: балалардың бір-бірімен оқудағы ынтымақтастығы, мұғаліммен тәрбиелік ынтымақтастығы, оқушының өзімен ынтымақтастығы. «Тек өйткені» мультфильмінен үзінді көру барысында сыныпта бірлескен танымдық белсенділік атмосферасы пайда болады. Жаңа материалды бекіту шығармашылық тапсырма түрінде берілді. Сабақтың тапсырмалары орындалды, бағдарламалық талаптар ескерілді.

Мұғалімдердің барлығында дерлік тақырыпқа терең бойлау, сабақ тақырыбының рухани-адамгершілік тереңдігінің ашылуын атап өту керек. Барлық мұғалімдер үшін сабақтың ұйымдастырушылық сәті оң көзқарасты қамтыды. Мұғалімдер Глушкова Е.С., Ремезова Е.В., Виниченко О.В., Синнер Т.А., Скачкова С.А., Кочкина А.Е., Досмагамбетова Б.М., қолданатын әдіс-тәсілдер. Сабақтың әр кезеңінде оқушыларды адам болмысының мәні, адамның шынайы құндылықтары туралы терең ой елегінен өткізуге жетеледі. Оқушыларды рухани-адамгершілік рефлексияға сауатты және дұрыс жетелейтін бұл мұғалімдердің шебер құрастырған әңгімесі ерекше маңызға ие.

Топтық жұмыс формасы кезіндегі шығармашылық белсенділік сабақтың тақырыбын ашуға ықпал етті. Шығармашылық іс-әрекет барысында оқушылардың жеке басының эмоционалдық саласына әсер етіп, сабақта жылы, сенімді атмосфераны құруға ықпал ететін сабырлы музыкалық сүйемелдеу қолданылды. Мұны барлық мұғалімдердің сабақтарынан байқауға болатын.

Көптеген мұғалімдер тақырыпты таныстыруда өз тұжырымдарымен, «Ерекше сәттері» болды: Т.А.Синнер «Менің махаббатымның түсі» өте қызықты психологиялық тренинг, онда балалар өздерінің серіктесін (серігін) сүйікті түсімен шартты түрде бояды. С.А.Скачкова мұндай «Ерекшелік» «Махаббат тізбегі» болды, бұл кезде балалар өз кезегінде сыныптастарын шақырып, оны не үшін жақсы көретінін айтып, оны құшақтады, содан кейін келесісі жасады, осылайша махаббат пен жақсы достық қарым-қатынас тізбегі қалыптасты. О.В.Виниченко «Махаббат оты» шамын қолдану және Е.В.Ремезова «Тілек шырағы», балалар өздерінің жақын адамдарына тілектерін білдіріп, сүйіспеншіліктерін білдірді. А.Е.Кочкинаның сабағының соңында балалар сыйлыққа ие болды — үлкен мағыналық мағынасы бар гүл тұқымдары бар жүректер: қамқорлық пен сүйіспеншілік ғажайып жасайды, гүл өседі, және ең бастысы, сіз бұл ғажайыпты жасай аласыз. Осыған ұқсас идея 4 «Б» сыныбында жүзеге асырылды, онда оқушылар гүл отырғызды, оған өз махаббаттарын ойша берді, жақсы деп үміттенемін, оған шынымен қамқорлық жасады. Е.С.Глушкованың өте әсерлі және шын жүректен өткізілген сабақ болды, менің ойымша, бұл сыныптағы барлық балалардың жанын тебірентті. Балалар үшін тамаша тосын сый — үндеулердің аудио жазбасы, аналардың өз балаларына деген сүйіспеншілігін білдіру, олардың дауысын балалар тануға мәжбүр болды.

Сабақтарды талдай отырып, барлық мұғалімдердің пәнді оқыту әдістемесін жақсы меңгергенін атап өтуге болады. Барлық мұғалімдер сабақтың қорытынды кезеңі – рефлексияға өте шығармашылықпен келді.

Барлық мұғалімдер оқушылардың өзін-өзі тану сабағына, талқыланатын тақырыпқа байыпты қатынасын, оқытылатын тақырыптар бойынша оқушылардың белсенді позициясын атап өтуі керек.

Декада самопознания

Согласно методических рекомендаций по проведению республиканского единого урока самопознания «Жизнь во имя любви», а также плану внутришкольного контроля с 1 по 11 февраля 2022 года были посещены уроки самопознания в 1-4-х классах с целью изучения методических приемов, используемых учителями самопознания для формирования творческих способностей, позитивного восприятия себя через познание своего внутреннего мира, общечеловеческой и национальной культуры учащихся. В рамках декады были проведены уроки самопознания.

Самопознание как учебный предмет призвано выполнять ключевую роль в создании условий для становления нравственных основ личности, ее духовного совершенствования и самореализации.

По предмету самопознания были посещены 10 уроков у следующих педагогов: Муслимовой Д.Х., Умербаевой А.Ж., Касеновой Р.Е., Глушковой Е.С., Ремезовой Е.В., Виниченко О.В., Синнер Т.А., Скачковой С.А., Кочкиной А.Е., Досмагамбетовой  Б.М.

На уроках Муслимовой Д.Х. и Умербаевой А.Ж. решались следующие задачи: раскрытие значения и смысла понятия «любовь», воспитание гуманистической позиции через привитие нравственно-духовных ценностей.Педагоги применяли такие методы обучения как словесно-репродуктивный, наглядный, объяснительно – иллюстративный, метод стимулирования интереса к учению через создание эмоционально-нравственных ситуаций. На уроке использовались такие   формы работы, как фронтальная, групповая. Виды речевой деятельности   учащихся на уроке были разнообразны: слушание, чтение, творческое письмо.На протяжении всего урока было организовано диалогическое общение   с учащимися.  Работа в группах способствовала воспитанию уважения к мнению других, умение слушать.На уроке использовались три вида общения: учебное сотрудничество детей между собой, учебное сотрудничество с учителем и сотрудничество школьника с самим собой. Во время просмотра отрывка из мультфильма «Просто так» в классе возникает атмосфера совместной познавательной деятельности. Закрепление нового материала было дано в форме творческого задания. Задачи урока реализованы, программные требования учтены.

Следует отметить глубокое погружение в тему, раскрытие духовно-нравственной глубины темы урока практически у всех педагогов. Организационный момент урока у всех учителей включал позитивный настрой.  Методы и приёмы, применяемые учителями Глушковой Е.С., Ремезовой Е.В., Виниченко О.В., Синнер Т.А., Скачковой С.А., Кочкиной А.Е., Досмагамбетовой  Б.М. на каждом этапе урока выводили учащихся на глубинное размышление о сути человеческой природы,   об истинных ценностях человека. Особенное значение имеет умело выстроенная данными учителями беседа, грамотно и корректно выводящая учащихся на духовно-нравственные размышления.

Творческая деятельность во время групповой формы работы способствовала раскрытию темы урока. Во время творческой деятельности использовалось спокойное музыкальное сопровождение, способствующее созданию тёплой доверительной атмосферы на уроке, затрагивающее эмоциональную сферу личности обучающихся. Это можно было увидеть на уроках всех учителей.

У многих педагогов были свои находки, «изюминки» в подаче темы: у Синнер Т.А. очень интересный психологический тренинг «Цвет моей любви», где дети условно раскрашивали своего партнёра (партнёршу) своим любимым цветом. У Скачковой С.А. такой «изюминкой» была «цепочка любви», когда дети поочерёдно приглашали одноклассников, говорили, за что его любят, обнимали, затем это делал следующий, и, таким образом, составлялась цепочка любви и хороших дружественных отношений. У Виниченко О.В. использование свечи «Огонь любви» и у Ремезовой Е.В. «Свеча желаний», когда дети высказывали пожелания и признания в любви своим самым близким людям. У Кочкиной А.Е. в заключение урока дети получили подарок — сердечки  с семенами цветов, имеющий большое смысловое значение: забота и любовь сотворят чудо, вырастет цветок, и, главное, ты в силах это чудо совершить. Аналогичная  идея была реализована и в 4 «Б» классе,  где учащиеся посадили цветок, мысленно даря ему свою любовь, ну, и надеюсь, реально заботясь о нём.  Очень трогательный и проникновенный урок, я думаю, затронувший души всех детей этого класса, был у Глушковой Е.С. Замечательным сюрпризом для детей стала аудиозапись обращений, признаний в любви  мам к своим детям, голоса которых дети должны были узнать.

Анализируя уроки, можно отметить у всех педагогов хороший уровень владения методикой преподавания предмета.  Все педагоги очень творчески подошли к заключительному этапу урока —  рефлексии.

У всех учителей следует отметить серьезное отношение учащихся к уроку самопознания, к обсуждаемой теме занятия, активную позицию учащихся по изучаемым темам.

  • jquery slideshow
1 2 3 4 5 6 7 8
css slideshow by WOWSlider.com v9.0