Формирование полиязычной среды через интеграцию учебных предметов
Эксперимент «Үштілдік»
Қалалық білім бөлімінің 29.08.2018 ж. № 1049 бұйрығы негізінде, 2018-2019 оқу жылында №5 «А» мектеп – гимназиясында эксперимент бағдарламасы мен жұмыс жоспарына сәйкес тәжірибелік алаңдар ашылды.
Эксперименттік алаңның тақырыбы: 2«А», 2 «Б», 2 «К» сыныптарындағы бастауыш деңгейде оқу пәндерін оқытуды (қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі) кіріктіру арқылы көп тілді ортаны қалыптастыру.
ЗЕРТТЕУДІҢ МАҚСАТЫ:
- көптілді оқытуды дамытуға жәрдемдесу;
- көп ұлтты және көп мәдениетті ортада белсенді өмір сүруге қабілетті адамдарды қалыптастыру;
- сабақтағы кіріктіру үрдісінде тілдердің өзара қарым –қатынас, ену нүктелерін жә
- не өзара әрекеттесу дәрежесін анықтау;
- басқа халықтардың мәдениетіне құрметпен қарап, түсіністік таныта білетін, дамыған баланың құзіретті тұлғасын тәрбиелеу.
ЗЕРТТЕУДІҢ ОБЪЕКТІСІ: біріктірілген оқыту үрдісі.
ЗЕРТТЕУ ПӘНІ: оқыту пәндерін кіріктіру арқылы үш тілді сапалы енгізумен сабақ өткізу.
ЗЕРТТЕУ ҮШ КЕЗЕҢНЕН ЖҮРГІЗІЛЕДІ:
І КЕЗЕҢ: ПРОБЛЕМАЛЫҚ – ІЗДЕУ (2018-2019ж.ж.) – зерттеу жұмысының басталуы: теориялық – әдіснамалық талдау.
ІІ КЕЗЕҢ: ТӘЖІРИБЕЛІК – ЭКСПЕРИМЕНТТІК (2019-2020 ж.ж.) – оқу пәндерін интеграциялау арқылы көптілді ортаны қалыптастыру бойынша тәжірибелік – эксперименттік қызметті табысты іске асыру үшін жағдай жасау және жетілдіру.
ІІІ КЕЗЕҢ: ЖҮЙЕЛІ – ЖАЛПЫЛАУ ( 2020-2021ж.ж.) – тәжірибелік – инновациялық жұмысты ұғыну, қорыту және сипаттау, зерттеу жобасын педагогикалық практикаға енгізу нәтижелерін кешенді талдау, қорытындыларды нақтылау, зерттеудің аралық нәтижелерін ғылыми – әдістемелік материалдарда жариялау.
ЖОБАҒА ҚАТЫСУШЫЛАР:
- мектеп әкімшілігі
- педагогтар
- ғылыми қызметкер
- ҚМПУ филология ғылымдарының кандидаты
- оқушылар
- ата – аналар
ЖОБАНЫ ІСКЕ АСЫРУ МЕРЗІМІ:
Іс- шаралар атауы | Іске асыру мерзімі | Жауаптылар |
Проблемалық — іздеу | 2018-2019 ж.ж. қыркүйек — мамыр | Мектеп әкімшілігі, педагогтар, оқушылар, ата — аналар |
Тәжірибелік- эксперименттік | 2018-2020 ж.ж. қыркүйек — мамыр | Мектеп әкімшілігі, ғылыми қызметкер, педагогтар, оқушылар, ата — аналар |
Жүйелік — жалпылау | 2020-2021 ж.ж. қыркүйек — мамыр | Мектеп әкімшілігі, ғылыми қызметкер, педагогтар, оқушылар, ата — аналар |
Болжамды нәтижелер
Оқушы: халықтың мәдениетімен тығыз байланыста білімді пайдалану. Нәтижеге жету жолдары: жүлделі орындар, олимпиадаларға қатысу.
Ата – аналар: Білім беру кеңістігіндегі тілдік орта
Педагог
- материалдық жабдықтау;
- ғылыми қамтамасыз етілуі;
- жоғары кадрлық әлеует;
- ақпараттық ортаның кең мүмкіндігі;
- үш тіл бойынша сынып бұрыштарын рәсімдеу;
- осы тілде сөйлейтін халықтардың мәдениеті мен тығыз бірлікте тілдерді оқыту.
ТЕМА: Формирование полиязычной среды через интеграцию учебных предметов (казахский язык, русский язык, английский язык) на начальном уровне обучения во 2 «А», 2 «Б», 2 «К» классах.
ЦЕЛЬ ИССЛЕДОВАНИЯ: содействие развитию полиязычного обучения; формирование человека, способного к активной жизнедеятельности в многонациональной и поликультурной среде; определение точек соприкосновения, взаимного проникновения и степени взаимодействия языков в процессе интеграции на уроке; воспитание поликультурной компетентной личности ребёнка, обладающего развитым чувством понимания и уважения других культур.
ОБЪЕКТ ИССЛЕДОВАНИЯ: интегрированный процесс обучения
ПРЕДМЕТ ИССЛЕДОВАНИЯ: Урок с качественным внедрением трёхъязычия через интеграцию учебных предметов.
ТИП ЭКСПЕРИМЕНТА: поисковый
ЭТАПЫ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА:
ИССЛЕДОВАНИЕ БУДЕТ ПРОВОДИТЬСЯ В ТРИ ЭТАПА:
II ЭТАП: ОПЫТНО-ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЙ (2019-2020 г.г.) — создание и совершенствование условий для успешной реализации опытно- экспериментальной деятельности по формированию полиязычной среды через интеграцию учебных предметов.
ия языков)
УЧАСТНИКИ ПРОЕКТА:
администрация школы, педагоги, научный работник кандидат филологических наук КГПУ, учащиеся, родители
СРОКИ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА:
Наименование мероприятий | Сроки реализации | Ответственные |
Опытно-экспериментальный | Сентябрь-май 2019-2020гг. | Администрация школы, научный работник, педагоги, учащиеся, родители |
Системно-обобщающий | Сентябрь-май 2020-2021гг. | Администрация школы, научный работник, педагоги, учащиеся, родители |
Предполагаемые результаты
Ученик: использование знаний в неразрывной связи с культурой народов
Пути достижения результатов: призовые места, участие в олимпиадах
Родители : Языковая среда в образовательном пространстве
Педагог
- материальная оснащенность;
- научная обеспеченность;
- высокий кадровый потенциал;
- широкая возможность информационной среды;
- оформление классных уголков по трёхъязычию;
- обучение языков в неразрывном единстве с миром и культурой народов, говорящих на этих языках.
Возможные риски эксперимента:
- недостаточная профессиональная компетентность отдельных учителей ЭД;
- непредвиденные ситуации, требующие увеличения времени и дополнительных затрат на ЭД;
- нехватка средств технического оснащения;
отсутствие лингафонных кабинетов.